کتاب و مقالات
مشاهده بیشتر مشاهده بیشترلیست کتاب ها و مقالات
بیست گام تا برگزاری نمایشگاهی موفق (قسمت اول)
1399/3/8علیرغم وجود کتاب و مقالات متعدد در زمینه برگزاری نمایشگاه ها و غرفه های نمایشگاهی کمتر مجموعه ای به عنوان راهنمای مدیران در برگزاری نمایشگاه وجود دارد که چون دستور العمل جامع کارفرمایان در برگزاری نمایشگاهی موفق دهد. اقداماتی که در برگزاری یک نمایشگاه موفق قابل بررسی باشند به سه دسته کلی رده بندی می گردند که عبارتند از : اقدامات قابل انجام قبل از نمایشگاه ، حین برگزاری نمایشگاه و پس از نمایشگاه. لذا در تهیه مقالات حاضر سعی شده است تا از نظر کارشناسان در تمام حوزه ها استفاده گردد و مدیران محترم بتوانند بدون دغدغه گام به گام در راه برگزاری نمایشگاهی موفق حرکت کنند.
بیست گام تا برگزاری نمایشگاهی موفق (قسمت دوم)
1398/5/9اقداماتی که در برگزاری یک نمایشگاه موفق قابل بررسی باشند به سه دسته کلی رده بندی می گردند که عبارتند از : اقدامات قابل انجام قبل از نمایشگاه ، حین برگزاری نمایشگاه و پس از نمایشگاه.
بیست گام تا برگزاری نمایشگاهی موفق (قسمت سوم)
1398/5/9گام هایی جهت برگزاری نمایشگاهی موفق
نقش استندهای تبلیغاتی در توسعه ی بازار
1399/5/12در بازارسازی شرکتها همواره به ایجاد تمایز نسبت به مجموعه های مشابه خود توجه ویژه ای دارند اما هنگامی که بحث از ایجاد فاصله مناسب مابین یک مجموعه با مجموعه های مشابه می گردد شاخصه های متعددی مطرح می گردد.